Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми на 16v 4x4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
    Момчета - не сте прави за Permanent 4 (не говоря за варианта 4х4 с бутона). От '94г. карам само такива.
    Възможно е,но както е казал Соломон:и тя е права и той е прав и ти си прав,ама и аз съм прав за себе си.Ако трябва да съм честен и сериозен,опита ми с 4х4 е точно 150 метра.След това карето буквално се пръсна и стана една....
    Мисълта ми беше,че за един по-неподготвен е по-добре да започне с нещо по-просто.А това ,че 4х4 си гори повече си е логично.Все пак всеки сам си решава.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Те па 33ките на предно са много икономични, особено 20 годишни .... не това е критерии за 4х2 или 4х4
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #18
        Щом имаш 33-ка не говориме за критерии,а за диагноза
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Възможно е,но както е казал Соломон:и тя е права и той е прав и ти си прав,ама и аз съм прав за себе си.Ако трябва да съм честен и сериозен,опита ми с 4х4 е точно 150 метра.След това карето буквално се пръсна и стана една....
          Мисълта ми беше,че за един по-неподготвен е по-добре да започне с нещо по-просто.А това ,че 4х4 си гори повече си е логично.Все пак всеки сам си решава.
          Да, Permanent 4 гори малко повече, но за сметка на това е много по стабилна на пътя, а и не върти колелета а тръгва. Но всеки си има свое виждане. Относно карето - пръсва се, както и двигател може да се пръсне. Аз досега не съм имал проблем с каретата, а и не карам като баба
          И все пак нали едно уточнение - 4х4 не означава Permanent4, нали? Ако си бил с 4х4 може за това да си пръснал каре ако е било сухо времето и асфалт
          Last edited by Stranger65; d.m.y г., 13:00.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
            И все пак нали едно уточнение - 4х4 не означава Permanent4, нали?
            Е баш това си означава ... или много съм бъркал номенклатурата на индикациите. Разяснете най-накрая ...
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #21
              Времето и мястото бяха идеални за това.Сух нов асфалт,загрят от слънцето,затоплени гуми и задкормилно устройство с проблем в компа.Колата беше на една мацка,която искаше някой да я издуя,а тя да гледа от страни.Тамън включих на 2-ра и я натиснах и карето гръмна и кардана не знам как не влезе в купето.Жалко,но колицата отиде за скраб.Още същия ден си купи 147,а на следващия ден бяха я дали на моргата.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Времето и мястото бяха идеални за това.Сух нов асфалт,загрят от слънцето,затоплени гуми и задкормилно устройство с проблем в компа.Колата беше на една мацка,която искаше някой да я издуя,а тя да гледа от страни.Тамън включих на 2-ра и я натиснах и карето гръмна и кардана не знам как не влезе в купето.Жалко,но колицата отиде за скраб.Още същия ден си купи 147,а на следващия ден бяха я дали на моргата.
                Попитах вариант 4х4 ли беше или Permanent 4? Нали правиш разликата?

                Comment


                • #23
                  А каква е разликата?
                  Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от realsex Покажи съобщение
                    А каква е разликата?
                    Ами огромна - при 4х4 при описаните от теб условия наистина ще счупиш колата, докато при Permanent 4 - NO

                    Comment


                    • #25
                      Беше си 4х4 1.7 16 в
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                        Ами огромна - при 4х4 при описаните от теб условия наистина ще счупиш колата, докато при Permanent 4 - NO
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Беше си 4х4 1.7 16 в
                        Ще помоля за малко разяснение.Значи ако е 4х4 1.7 16в и я изрежеш ще се чупи?Ай сиктир ти на 4х4 тогава.Каква е разликата между 4х4 и Permanent 4?Нали Permanent 4 е 4х4?Само за протокола Огромна не е отговор.Обяснете я ако може,аз съм третия който пита.

                        Comment


                        • #27
                          Оформлението на цялата трансмисия на Permanent 4 е различно от това на всяка друга 33 4х4, която не е 16V.
                          Най-общо казано има система от сензори контролираща предаването към задния мост в зависимост от разликата във въртенето на всяка от осите към всяка гума.
                          Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 00:06.
                          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                          и делта

                          Comment


                          • #28
                            Освен това, няма постоянно задвижване на 4те колела.
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • #29
                              И променливо натоварване (преден-заден мост) В зависимост от натоварването на колата!
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                                Оформлението на цялата трансмисия на Permanent 4 е различно от това на всяка друга 33 4х4, която не е 16V.
                                Най-общо казано има система от сензори контролираща предаването към задния мост в зависимост от разликата във въртенето на всяка от осите към всяка гума.
                                Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                                Освен това, няма постоянно задвижване на 4те колела.
                                Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                                И променливо натоварване (преден-заден мост) В зависимост от натоварването на колата!
                                Благодаря за обяснението имате по една от мене.

                                Comment

                                Working...
                                X